Page 15 - Antologiya_Gencler_Yeni_Design_Son_Layout 1
P. 15
edənlər kişilər yox, ar q xanımlar özləridir. Xanımların şeir yaradıcılığı ilə tanışlıq
milli poeziyamız tarixində ilk dəfə qadınların kişiləri üstələyə biləcəyi eh malı
doğurur və istər-istəməz, “bəlkə, Böyük Ana Erası başalayır” fikrinə düşürsən.
Hə a möhtəşəm Hillarinin prezident seçkilərində çoxbilmiş Trampa uduzması
belə, bu fikrə önəmli xələl gə rə bilmir.
Qadını kişinin qabırğası elan edən minillik mental ənənələrlə barışmayan,
qəlbin istəyini sosial qadağalara qarşı qoyan, ba ilə doğu arasında qalan fərdiyyətçi
Azərbaycan qadını feminist ruhlu şeirin əsas qəhrəmanıdır. Məsələn, özünə Nənə
təxəllüsü götürməsinə baxmayaraq, Leyla Nənənin poe k qəhrəmanı nənəsi kimi
ölmək, anası kimi yaşamaq istəmir. Onun şeirlərindəki qrafik vizuallıq sənətdə
şairi sıxan qaydalara, an este k, naturalist ruh isə həyatda qadını sıxan qanunlara
ironiyanın ifadəsidir. Baxın, əgər Natəvan "o zülfi-yar tək xoşbu bənövşə" deyə
məşuq saçlarının qoxusunu bənövşəyə təşbeh etməklə kişini başa çıxarırdısa,
Leyla sevgilisinin qoxusunu corab iyinə bənzətməklə kişini ayağa salır:
Adam corabının qoxusuyla necə doğmalaşarsa –
tək olar, kefsiz olar,
elə evə gəldiyi kimi də corablarıyla yatarsa günlərlə
bax, elə doğmalaşmışdın mənə
corablarım kimi...
Aysel Novruzun sevgisiz həya n bozluğuna sə ral ironiya ilə dolu şeiri isə
göstərir ki, çağdaş qadının ən böyük arzusu azadlıq və bu azadlığın gə rəcəyi
xoşbəxtlikdir:
Qadın evə gəldi,
çantasından çoxlu iş,
yorğunluq,
səbəbsiz kədər,
boş ürək çıxardı
qoydu masaya.
Sonra bişməmiş yeməyi,
oğlunun ağrıyan boğazını qoydu.
Bir azdan
15