Page 14 - Antologiya_Gencler_Yeni_Design_Son_Layout 1
P. 14

Gənc yazarların ədəbiyyat almanaxı

               insan haqda düşüncələri isə öz rəngarəngliyi ilə xüsusi seçilir və bu, mən qidir.
               Onlar qapalı sovet cəmiyyə  yox, açıq toplum təmsilçiləri, suveren bir ölkənin
               vətəndaşlarıdır. 90-lardan sonra bədii fikrin sosrealizmin monopoliyasından çıxması,
               dürlü bədii yaradıcılıq metodlarının yaranması bu suverenliklə birbaşa bağlıdır.
               Amma...
                   Nicat Məmmədov insan haqqında modernist, Qismət isə həm də bir az
               postmodernistcəsinə yazır. Nica n şeirləri mənə Ceyms Coysun dünya bədii fikrinin
               qəlizlik etalonu olan ünlü "Uliss" romanından da mürəkkəb gəlir və bu barədə söz
               açmağa yetənəyim yetmədiyini e raf edirəm. Bu işi gələcəyin araşdırmaçılarının
               öhdəsinə buraxaq. Qismət isə həm özünün, həm də yöndaşlarının şeirlərinə ən
               dəqiq qiymə  özü belə verir:


                                    İndi hər şey “second hand”-di.
                                    Məsələn, televizor güzgüdən,
                                    çilçıraq günəşdən plagiatdı.
                                    Qarışıq pizza,
                                    mix musiqi,
                                    Yığma komanda əsridi,
                                    İndi hamı bir-birinin təkrarı,
                                    həm də əslidi.

                   Doğrudan da, şeirimizin bu qanadının əksər təmsilçilərinin yazıları azca oxu
               təcrübəsi olan adama hardansa, kimdənsə edilən tərcüməni, nəyinsə təkrarını
               xa rladır. Yəqin, bu üzdən onların şeirlərinin musiqisi olmur. Bəzən bu musiqi olsa
               belə, ar q məlum bir mahnının bir az fərqli aranjimanı təsiri bağışlayır. Amma
               poeziya başqasının kitabından yox, varlıq kitabının özündən tərcümə, şair isə
               Allahın tərcüməçisi deyilmi? Və görəsən, eynən Dostoyevskinin İvanı kimi "Allah
               yoxdur, hər şeyə icazə var" deyən postmodernizmi bir qalxantək başına çəkmək
               bütün bu plagiatlara, təkrarlara... haqq qazandırırmı? Axı postmodernist olub,
               orijinal olmağın da örnəkləri var. Bu baxımdan uzağa gedib rus şairi D.Priqovdan
               danışmayacaq, çağdaş şeirimizdən Həmid Herisçini yada salacam.
                   Çağdaş poeziyada insanın özünüdərki və azadlıq istəyinin daha bir təzahürü
               feminizmdir. Bu, özgürlük dönəmində qadın emansipasiyasının öz pikinə çatması
               ilə birbaşa bağlıdır. Özü də öncələrdən fərqli olaraq qadın haqlarını müdafiə

               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19